Jednoduchý salát s bazalkovým tofu



Sezóna rajčat je v plném proudu, a když máte chuť na něco lehkého a přitom zdravého, je salát výborná volba.

Na tento salát budete potřebovat (pro 1 osobu):
  1 malý římský salát (little gem)
  1 velké rajče
  1 bazalkové tofu
  sůl
  pepř
  sušený česnek
  olej na restování tofu

Na zálivku:
  1 lžíci oleje (váš oblíbený)
  1 lžíci vinného octa

V pánvi si rozehřejeme trochu oleje, na kterém orestujeme nakrájené tofu dozlatova a ke konci restování jej trochu osolíme a posypeme sušeným česnekem. Tofu necháme chvíli zchladnout a mezitím si natrháme omytý salát a rajče nakrájíme na menší kousky. Vše dáme do mísy, osolíme a opepříme dle chuti, zalijeme zálivkou a promícháme.
Můžeme podávat s pečivem i bez něj. Já jsem si k salátu vzala kousek domácího kváskového chleba (recept bude co nevidět).

Máte nějaký oblíbený salát, či zálivku?

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat