Úvod

Tak a je to, můj první příspěvek :). 
Ač jsem introvert a psaní moc neholduju, můj vnitřní hlas mi říkal, že bych se mohla podělit o své výtvory či věci, které jsem v životě zakusila. Ať už jde o cvičení, jógu, milovanou chůzi na boso (no jo boty na fotce jsem opravdu nezapomněla :) ), výrobu kosmetiky, bylinky, vaření...a určitě se časem najdou další věci.
Recepty, které zde uvedu, budou veganského ražení. Veganem jsem se stala po zhlédnutí dokumentů o velkochovech, pak už se na to co je na talíři koukáte jinak.
Jmenuji se Petra, je mi 27 let a žiju v Pardubicích... pojďme společně dělat to, co nás baví, vždyť o tom je život.
Namaste

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. My jsme vážně propojené, ačkoliv jsme od sebe daleko :) Přesně o tom uvažuji už delší dobu, o tom psaní a přesně z důvodů, které uvádíš ty :) Ten vnitřní hlásek mě nahlodává a nahlodává, ale ještě to není ono :)

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba to má být impuls pro tebe, abys už nečekala a vyplula s tím na světlo :)

    OdpovědětVymazat