Chia pudink s jablečným želé



Šalvěj hispánská neboli chia semínka jsou známá už od Aztéků. Jsou výborným zdrojem omega 3 mastných kyselin, vlákniny a spousty vitamínů a minerálů. Dokáží poskytnout velké množství energie pro náročné fyzické výkony. Pokud je konzumujete denně, doporučuje se pouze 1 polévková lžíce, díky jejich energetické hodnotě se totiž snadno přibírá na váze. 
A jelikož je podzim a dozrála jablka, tak jsem je jako želé použila právě k chia pudinku.

Chia pudink s jablečným želé
Chia pudink
  50 g semínek chia
  600 ml rostlinného mléka
  3 lžíce přírodního sladidla (např.: agáve sirupu)

Jablečné želé
  7 jablek
  2 dcl vody
  5 g agaru
  přírodní sladidlo dle chuti



Chia semínka zalijeme mlékem a osladíme. Semínka necháme nabobtnat alespoň 1 hodinu, nejlépe přes noc. Během první hodiny semínka v mléce párkrát promícháme, aby natáhla mléko rovnoměrně.
Na želé si nakrájíme očištěná jablka a povaříme podlité vodou, dokud jablíčka nezměknou. Poté jablka rozmixujeme v pyré, dosladíme a přidáme agar. Pyré znovu přivedeme k varu a stáhneme z plamene. Želé necháme mírně vychladnout. A můžeme se vrhnout do vrstvení želé a pudinku do sklenic, které následně dáme vychladnout do lednice. Před podáváním můžeme ještě dezert ozdobit ovocem.


Jak máte rádi chia pudink vy?

Zdroj: Chia semínka

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat