Cibulové kroužky


Tak to je bomba! Byla moje první slova, když jsem ochutnala tyhle cibulové kroužky, jsou krásně křupavé a k tomu ta chuť cibule... no už se mi zase sbíhají sliny. Tuhle americkou klasiku jsem trochu upravila, aby byly vhodné i pro vegany.

Cibulové kroužky:
  2 větší cibule
  120 g hladké mouky + mouka na obalení cibule
  4 lžíce bramborového škrobu
  1 lžička sušeného česneku
  špetka chilli
  sůl
  cca 2 dcl vody
  olej na smažení


Cibuli nakrájíme větší kolečka a oddělíme od sebe jednotlivé vrstvy. V míse smícháme mouku, škrob, koření a sůl a spolu s vodou vytvoříme těstíčko. Kroužky nejprve obalíme v mouce a následně v těstíčku. Smažíme je ve vyšší vrstvě oleje dozlatova. Dají se jíst jen tak, s nějakým dipem nebo třeba k jakémukoliv burgeru.

Máte rádi cibulové kroužky?

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat