Domácí výroba pudru



Někdy se potřeby pro výrobu domácí kosmetiky nachází v kuchyni, tak jako je tomu v případě pudru. Někomu může postačit pouze kukuřičný škrob na zmatnění pleti, ale mi si ukážeme jak jej lehce obarvit.

Pudr (sypký):
  1 lžíce kukuřičného škrobu (nebo prášek kořene arrowroot, pro ty komu se ucpávají póry)
  1/2 lžičky skořice
  špetka kakaa na vaření (neplést s kakaem obsahující cukr např.: Granko)


Do misky (nebo hmoždíře, kde ještě více částečky rozmělníme) dáme škrob a postupně přidáváme skořici a kakao do požadovaného tónu pudru. Výsledný pudr můžeme přesít přes jemné sítko. Pudr používáme jako ten klasický, trvanlivost pudru bych určila podle nejkratšího data spotřeby z použitých surovin.

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. A fakt matuje jako klasické kupované pudry? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srovnání s kupovaným pudrem je pro mě celkem složité, už je to nějaká doba co jsem kupovaný pudr použila naposledy. Ale podle mě je matující efekt "kukuřičného" pudru dobrý :) někteří tvrdí, že i lepší, zkuste a uvidíte :).

      Vymazat