Bramborové noky s lahůdkovým droždím



Celkem často se mi stává, že při vaření přidám do jídla něco navíc, čekám, jaký bude výsledek, a doufám, že to bude jedlé, protože mi nějak nejde vařit v malém a byla by to škoda vyhodit. Tak třeba bramborové noky, šup tam s lahůdkovým droždím. Výsledek byl super, jsou moc dobré i samotné.

Bramborové noky s lahůdkovým droždím:
(cca 6 porcí)  
  8 uvařených středních brambor
  ½ hrnku hladké mouky
  2 lžíce bramborového škrobu
  5 lžic lahůdkového droždí
  cca 1 zarovnanou lžičku soli


Brambory uvaříme ve slupce a necháme vychladnout. Poté je oloupeme, nastrouháme na jemném struhadle a přidáme ostatní ingredience. Vypracujeme vláčné těsto a dáme si vařit vodu, do které přidávám cca lžíci octa (noky by se neměly rozvařit). Z těsta vyválíme hady tlusté asi 3 cm, které rozkrájíme na malé špalíčky. Ty vaříme ve vroucí vodě, dokud nevyplavou, většinou ještě jeden nok rozkrojím a ujistím se, že není uprostřed syrový.
Doma jsme si je dali se špenátem a tofu ve smetaně (rostlinné), ale dala bych si je klidně i ke knedlu, zelu, ... (doplňte dle vlastní chuti :)).



FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat