Co dál?

Nějak nevím co dál. Nemám žádnou představu o tom, co by mě bavilo dělat. Ha, to je zjištění, je mi 27, 13 let studuju chemii a nechci to dělat. Střední byla super, ale na vysoký moje studijní nadšení začalo pomalu upadat, až se to úplně otočilo a teď mám odpor nejen ke studiu, ale celkově k tomu oboru.
Dnešní doba není moc šťastně nastavená, v pubertě se má člověk rozhodnout co chce v životě dělat, ano najdou se šťastlivci, co to vědí a opravdu je pak jejich práce naplňuje, ale kolik jich je? A když se člověk rozhodne jinak, může to mít následky na celý život, peníze prostě hýbou světem.



Všechno to zní trochu pesimisticky, ale je v tom i naděje, když si to člověk uvědomí, může s tím něco dělat.
Já mám v hlavě zatím prázdno, baví mě spousta věcí (část z toho je vidět i na blogu), ale která z nich je pro mě ta nej?
Věřím, že pokud člověk dělá to, co ho naplňuje, může dosáhnout nečekaných výsledků. Myslím si, že je to velký důvod k zamyšlení, protože většina z nás chodí do práce, která je nudí, nebaví nebo ji dokonce nesnáší. Z toho pak plyne celková nálada ve společnosti.
Takže otázka zní, co bych dělala, kdybych se neohlížela na peníze, jaké je to vysněné povolání? Snad to brzo zjistím. 

A co vy? Jaké je to vaše vysněné povolání?

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. To znám..Ve 23 jsem změnila dráhu a šla na VŠ a bude ze mně profi učitelka drobků:)
    (V 15 jsem se rozhodla pro zahradnictví a i vystudovala.:D)
    Tak ať to dopadne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad na to tento rok přijdu :). Přeji hodně trpělivosti až budete učit prcky.

      Vymazat