Změna je život


Po delší době jsem se opět dostala k blogu. Popravdě, nějak se mi nechtělo psát další recepty. Od doby co jsem publikovala článek Co dál? (odkaz je zde), mi v hlavě pořád šrotovala jedna otázka. Co teda chceš dělat?
Myslím, že jsem se konečně přiblížila k odpovědi. Nejvíc mi k tomu dopomohlo jedno video, ve kterém se pomocí 5 otázek lze dobrat k tomu co je vaše vášeň (pokud vám nevadí angličtina, tak video najdete tady). 
Vůbec jsem nevěděla co odpovědět na otázku, čím jsem chtěla být jako malá... a vlastně ani teď to nevím :D, ale nevidím v tom problém. U druhé otázky jsem se dostala k docela dost věcem, které mě baví jako vaření, bylinky a jejich zpracování, příležitostné kreslení, cvičení, výroba kosmetiky a v poslední době mám chuť i něco ušít na sebe. Třetí odpověď je, že už nikdy nechci chodit pracovat na noční směny (nevím jak vás, kdo tak pracujete, ale mě to strašně ubíjelo psychicky i fyzicky).  Teď přeskočím k páté odpovědi, jelikož ta čtvrtá je pro mne nejzásadnější. Moje zpráva světu zní, aby každý z nás v sobě našel trochu lásky pro ostatní, vadí mi jak každý hrabe jen na svém písečku a nevšímá si okolí, ale samozřejmě že nejde o to pomáhat a být laskavý za každou cenu, najdou se i ti kteří toho jen využívají.
No a teď už konečně předposlední otázka. Napiš 3 osoby, které dělají to, co chceš také dělat, osobně více jsem se zamýšlela nad otázkou, kteří 3 lidé tě nejvíce inspirují. Když jsem viděla odpověď, tak jsem se trochu zarazila.
Viděla jsem jména 3 velmi úspěšných žen, které se věnují cvičení. Odkazem na video zmíněná Cassey Ho, dále Zuzka Light a Kino MacGregor. V podstatě mi nikdy nedošlo, jak moc velkou součástí mého života je pohyb, že mi přijde úplně normální cvičit i 5-6x týdně a že mě pravidelné cvičení provází už polovinu mého života. Od začátků na aerobiku a jeho různých formách jako třeba kickbox aerobiku, návštěv posilovny, pár lekcí spinningu, domácího posilování s vlastní vahou až po celkem slušně vybavený domácí cvičební koutek (i díky přispění přítelových činek :)). Nedokážu si představit svůj život bez sportu.
Tím se dostávám i ke změnám, jak předesílá název článku.
Změním ráz blogu a i jeho název. Některé recepty tu nechám, ale celkově bych jej spíš zaměřila na cvičení a zdravý životní styl. Nevím, jestli jsem schopná natočit cvičící video, uvidím časem, ale držím se hesla... nikdy neříkej nikdy.

Petra

P.S. Pokud by někdo z vás shlédnul video a chtěl by se podělit o odpovědi na 5 otázek odkrývající životní vášeň. Šup sem s nimi, ráda si přečtu o vašich zájmech :).

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat