Jídelníček - první letní víkend


Jednou za čas jezdím na víkend za rodiči. Táta sice ještě nepochopil, že nechci jíst maso, mléko ani vajíčka, mamka to toleruje. Nějaké vegan jídlo si s sebou vždy vezu a tofu mi koupí :). Tento víkend jsem jedla ovoce víc než normálně, ale zase byla velká část sezónní a čerstvě utržené. Kromě tofu jsem se bílkoviny snažila trochu dohnat i oříšky a čočkou.

Snídaně
V sobotu jsem si udělala smoothie z půlky manga, jednoho banánu a hrnku sojového zakysaného nápoje.


V neděli to byla klasika, 50 g ovesných vloček, 1 banán, hrst vlašských ořechů a zalité sojovým zakysaným nápojem + 1 kostička 70% čokolády.


Dopolední svačina
Sobotní dopoledne jsem se vydala do lesa na houby, ale moc jsem jich nenašla. Začaly růst borůvky a našla jsem i lesní jahody, tak jsem si hrst natrhala.



Oběd
Než se počasí v sobotu zkazilo, bylo nádherně a hodně teplo, nechtěla jsem trávit čas dlouhým vařením, takže zvítězily nudle se sojovkou, zeleninou, tofu a pár arašídy navrch, bylo toho asi 350 g.


Neděle byla v cestovním duchu, opravdu jsem neměla chuť jíst jen hranolky s našima v nějaké restauraci (jelikož jsou stará škola a to co jím jim nechutná, takže hledání restaurace, kde mají i veganské jídlo nepřipadalo v úvahu). Tak jsem si s sebou zabalila 2 wrapy s uzeným tofu, veganským čedarem, zeleninou, bylinkami (bazalkou a petrželí) a arašídy.


Odpolední svačina
Svačinka, jak jinak než ovoce a oba dva dny :). V sobotu půlka manga a jahody. A v neděli banán a žluté třešně, trochu pobouchané od krup, ale výborné.



Večeře
A zase ty wrapy, já vím, ale když oni jsou tak dobrý :D. Udělala jsem si 2 wrapy se zeleninou, kešu oříšky, tofu, vegan čedarem a sladkou chilli omáčkou.


V neděli jsem měla "velký voči" a tu kukuřici nechala až na druhou večeři, bylo toho moc najednou. Jednu placku opekla do křupava, uvařila hrst čočky a zamíchala do zeleninového salátu s klasickou zálivkou (olej, ocet, sůl, pepř).


Mlsání
Neudržela jsem se a v sobotu večer si dala nanuka, ale popravdě nebylo ani o co stát. Nebyl sice nijak zvlášť přeslazený, ale jahodový taky moc ne, jediný zážitek, co si z toho pamatuju byla neuvěřitelně zmrzlá huba :D.


A opět, nezapomínat na pitný režim :). Teď když je teplo, je spousta surovin na ochucení vody.


A jaký jste měli víkend vy?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat