Kde hledám motivaci ke cvičení?


Dneska bych měla cvičit, ale ne, nechám to až na zítra. Ještě musím zařídit spoustu jiných věcí... Tak dneska si už teda zacvičím, jenže mě se tak nechce... 

Znáte to? :)

Za tu dobu co sportuji, jsem zjistila, že už mám problém opačný. Vstanu a plánuju čas tak, abych měla alespoň hodinku na pohyb. Jedu pryč a přemýšlím, kde, kdy a co tam budu cvičit. Jak jsem dospěla k takovému přemýšlení a co mě motivuje?

Hlavní myšlenka je vždy stejná, chci něco změnit. Asi jako u většiny žen a dívek i u mě byl první impuls nespokojenost sama se sebou. První motivaci jsem našla kolem sebe i na internetu, byly to ženy, které skvěle vypadaly a byly ochotné věnovat tomu svůj čas a úsilí.

Pro někoho může být dobrou motivací kamarádka/kamarád, se kterým sportuje, nebo se těšíte, až si budete moct dovolit nějaký stylový kousek oblečení bez ostychu, že v něm nevypadáte dobře. Dalším dobrým tipem jsou různá motivační videa z tréninků či obrázky, ze kterých si můžete udělat koláž vysněných cílů a mít je každý den na očích.

Pro mě byla ta nejlepší motivace to, že jsem našla druh cvičení, který mě baví (o tom se dočtete v tomto článku). Postupem času, když na sobě začnete "makat" (a vydržíte u toho) se dostaví i první výsledky. Ta radost ze změn, které se stávají skutečností je úžasná a pokud se dostanete až sem, myslím si, že máte vyhráno. Tou nejlepší motivací pro každou/každého z nás jsme my sami. Když sami vidíme, co dokážeme.

Nějak k tomu patří i to, že si okolí začne všímat, jak vypadáme a jak jsme se změnili. Slova chvály zahřejí na srdci a je to i takové potvrzení toho, že jsme dosáhli nebo se přiblížili svým cílům. Krásné na tom je, že každý z nás se může stát inspirací pro druhé, tak jako my hledáme na začátku inspiraci jinde. A třeba se i já jednou stanu motivací pro druhé...

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat