Mé nejoblíbenější věci ke cvičení a další arzenál :)


Mám moc ráda cvičení doma. Jenže když do fitka nechodím, chce to mít nějaké pomocníky doma.

Základem je podložka, hlavně na jógu, ale i pro velkou většinu cviků na břicho. Nedávno jsem si musela koupit novou, z té staré se už drolily malé kousíčky, což mě neuvěřitelně rozčilovalo. Tahle sice není tak dobrá, jako ta co se drolila :D. Je dost tenká, ale stačí mi, až doslouží poohlédnu se po nějaké kvalitnější.


I když se dá skvěle posilovat s vahou vlastního těla, ráda cvičím i s činkami. Ty, co máme doma jsou sice přítele, ale mám svolení s nimi cvičit :). Nejčastěji využívám jednoručky, velkou nakládací činku jen občas, hlavně na dřepy, popřípadě mrtvé tahy.


Pro posilování ještě ráda využívám TRX (návod na výrobu najdete tady). A nesmí chybět židle na různé modifikace kliků a jako takový větší stupínek.


V poslední době jsem si také oblíbila hrazdu, moc si přeju, abych byla schopná udělat shyby (bez gumy, či nějaké pomoci), tak už pár týdnů trénuji. Zatím teda nic moc, ale po malých krůčcích se zlepšuju.


Zbývá ještě pár věcí, které nevyužívám moc často, spíš jako zpestření. Je to gymnastický míč, overball, posilovací gumy a švihadlo (za to skákání mě mají sousedé určitě moc rádi :D).


A jak to máte vy? Cvičíte ve fitku, doma, s vlastní vahou nebo váš byt/dům vypadá jako malá posilovna?

Mějte se fajn
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat