3 recepty na domácí nanuky


Tohle léto zatím vypadá všelijak, no snad se to umoudří. Konečně jsem si taky pořídila formičky na nanuky a tak mám pro vás dnes rovnou 3 recepty a bez rafinovaného či třtinového cukru.

Ovocné
(4 nanuky)
  čerstvě vymačkaná šťáva z 1 a 1/2 pomeranče
  5 meruněk
  cca 15 datlí (nebo jiné sladidlo dle chuti nebo pokud máte rádi kyselé, sladidlo vynechte)


Datle zalijeme šťávou z pomerančů a necháme alespoň hodinku namočené (jdou pak lépe rozmixovat), poté k nim přidáme meruňky a vše spolu rozmixujeme. Naplníme do formiček, se kterými párkrát klepneme, abychom vypudili přebytečný vzduch a necháme zamrazit.


Fitness
(4 nanuky)
  2 dcl rostlinného mléka
  2 lžíce proteinového prášku (já použila sojový, bez příchuti a sladidel)
  2 lžíce arašídového másla
  cca 12 datlí
  (velká) špetka skořice


Datle opět namočíme, tentokrát v rostlinném mléce a poté rozmixujeme s ostatními surovinami. Naplníme formičky, sklepneme a dáme do mrazáku. 
Kdo nemá doma proteinový prášek, může jej vynechat nebo přidat lžíci arašídového másla navíc. A kdo "proteiňák" má, ale slazený, tak upraví množství datlí na doslazení. 


Ice tea
(4 nanuky)
  oblíbený oslazený čaj (já použila Pu Ehr)
  2 broskve
  kousek melounu


Nejsem sice příznivec slazených čajů, ale pro nanuky to rozhodně doporučuji. Pokud máte děti, můžete je zapojit do vykrajování ovoce různými tvořítky. Pak už stačí ovoce jen nasypat do formiček, zalít vychladlým čajem a dát do mrazáku.


Jaký nanuk vás nejvíce oslovil?

Přeji vám krásné léto
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

10 komentářů :

  1. Moc pěkný článek a blog ♥ určitě je zkusím, vypadají božsky :) jinak taky půšu blog, tak pokud chces můžeš taky mrknout případně dát odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek a bezvadná inspirace :) Určitě ráda vyzkouším. Ice Tea bude první na řadě :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a doufám, že budou chutnat :).

      Vymazat
  3. Děkuji moc za komentář na blog! :) Ty nanuky vypadají úžasně, sama jsem na jedno grilování nanuky dělala (psala jsem o tom i článek), ale já to pojala velmi jednoduše! :D Jelikož už jsem nanuky zkoušela i jinak a nechutnaly mi, vzala jsem jen ovocné jogurty, nandala do formiček a nechala zmrazit! :D a Nemohla jsem si je vynachválit! :)
    Pokud se Ti můj blog líbil, budu velmi ráda za dalšího fanouška na mé fb stránce! :)
    http://www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jogurtové nanuky nikdy nezklamou :), akorát od doby co jsem vegan, jsem je nedělala, protože cena veganských ovocných jogurtů je šílená.

      Vymazat
  4. Vypadají lákavě, hlavně ten poslední. Musí taky konečně nějaký nanuk vyzkoušet. když už na ně mám formičky :) Nějak mi to v létě nevyšlo :D
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), tak do konce týdne má být ještě celkem hezky, tak by se nanuky daly ;).

      Vymazat