Originální kousky do šatníku


Nikdy bych si nemyslela, že zrovna já budu psát článek o módě, protože trendy moc nesleduji a nosím co se mi líbí a je mi pohodlné. Jako klasický tenisky, unosím je snad ke všemu i místo bot s podpatky (na takový boty se jen podívám a už mě bolí nohy :D). Poprvé jsem je objevila asi před 15 lety, kdy jsem byla uchvácena Nirvanou a Kurt Cobain nenosil snad nic jiného.

No, ale o botách to dnes není :).

Už jsem tak trochu na facebooku a instagramu naznačila, že zkouším šít a malovat na textil. Tak mě napadlo, že z toho udělám článek. Je to hrozně fajn mít na sobě něco, co je opravdu originál a navíc vlastnoručně ušité či namalované.

První šicí pokus o oblečení byla černá půlkolová sukně. Nakonec těch šicích pokusů bylo více a dá se to i nosit :D. Malování na textil (převážně trička) dělám, už dlouho, protože málokdy se mi líbí triko s potiskem z obchodu. Naposled jsem si koupila obyčejné bílé triko u vietnamců, udělala svůj obrázek, ustřihla rukávy, lehce zúžila a mám z toho fajn tílko, které zaujme většinu lidí, kolem kterých projdu... protože málokdo má krávu na triku :D.

Krom té černé sukně jsem ušila ještě červenou a vínové šaty alá košilové. Původně jsem si myslela, že si ušiji dvě stejné sukně, jen bude každá jiné barvy. Jenže před zrcadlem nastala chvíle pravdy, když jsem si vzala na sebe tu červenou... soudružka hadr.
Takže to chtělo další úpravy, napadly mě květinové mandaly, tak trochu jako z Desigualu.

No a jak to vše dopadlo se podívejte na fotkách :).






Taky zkoušíte ozvláštnit svůj šatník šitím, malováním, nebo něčím jiným?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. No páni smekám :O to se ti opravdu povedlo. :) Řekla bych, že to dopadlo na výbornou. :) Jsi fakt šikula ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, přiznám se, že mě to samotnou překvapilo, jak to dopadlo.

      Vymazat