Mám malá prsa, no a co!


Věčné téma mužů i žen, prsa. I mě kdysi trápilo, že nemám větší obvod hrudníku, i když je ještě jedna část těla, která mě trápila mnohem víc, ale o tom někdy jindy.

Co si pamatuji, nejvíc se toto téma řešilo asi na základce, hlavně kluci :). Tam asi vzniká drtivá většina všelijakých mindráků, protože děti dokážou být hodně kruté. Samozřejmě jsem patřila k těm holkám, které nedaly bez push-upky ani ránu a u plavek to bylo neustálé kontrolování, zda vše sedí, jak má.
Na střední se to trochu zklidnilo, zjistila jsem, že klukům to nijak nevadí a sama nechci nosit takový tlustý podprsenky, přesedlala jsem tedy jen na vyztužené.
Poslední změna byla asi před čtyřmi roky, kdy jsem usoudila, že chci nosit něco, co mě tolik nesvazuje a nedělá ze mě něco, co nejsem. Navíc při sportu by mi větší prsa překážely :D a mému přítelovi se malá prsa líbí. Takže teď nosím jen tenké látkové, elastické podprdy alá sportovní. Už si ani nedovedu představit, jaké to je nosit klasickou podprsenku, jak stahuje hrudník a asi bych se v ní ani pořádně nenadechla. 


Za celou tu dobu jsem dospěla k názoru, že každá/ý z nás máme tělo přesně takové, jaké se k nám hodí. A všechny ty plastické operace jsou potřeba jen v případě vážných nehod, nemocí, či když se u někoho příroda splete a udělá extrémní rozdíl v symetrii. Většina ostatních nedokonalostí jde upravit stravou a pohybem a ty které nejdou, ty nechme tak jak jsou, tak to má prostě být. 



Nezapomeňte, že nejde jen sexuální symbol a pro ženy je tu i druhý význam, ten, ke kterému byla prsa stvořena ;). Tělo samo o sobě je dokonalé, náš rozum z něj dělá něco ošklivého, co vůbec není pravda. Byla by to hrozná nuda, kdybychom všichni vypadali stejně. Nemyslíte? A řešíte nebo řešili jste něco podobného? :)

Mějte se rádi takový jací jste. 
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

8 komentářů :

  1. jak říkáš :) já mám třeba spíš opačnej problém :D
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I opačně může mít někdo problém, však jsme každý jiný :).

      Vymazat
  2. přesně jak píšeš. Já mám třeba podle mě tak nějak normální velikost :D A co se týče podprsenek, jsem jedna z mála, kterým jsou podprsenky naopak pohodlné a kdybych neměla košíček tak bych asi vraždila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úplně bez bych taky ven nevylezla :D.

      Vymazat
  3. Pravdivý článek já miluju bralety-ty jsou většinou buďto látkové nebo krajkové a jsou úplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, ale vypadají celkem pěkně, hlavně ty krajkové. Akorát nevím jestli moc nestahují.

      Vymazat
  4. Skvelý článok... ja som rada, že nemám veľké.

    Daniela

    OdpovědětVymazat