Někdy je vše jinak


Plná pozitivní nálady, natěšená na přírodu a letní počasí jsem se před dvěma a půl týdny loučila na facebooku, s tím, že se vrátím s nápady pro blog, fotkami a kdoví čím vším. Jenže jsem se vrátila bez nálady, skoro neopálená a s vyvrtaným zubem.
V letě jezdím za rodiči, při jejich věku už sem tam potřebují pomoct a navíc si u práce kolem domu a na zahradě skvěle vyčistím hlavu. Všude kolem je nádherná příroda, za čtvrt hodinky chůze jsem v lese a to vše bez internetu, protože rodiče ani netuší, na co vše slouží počítač a mobilní internet skoro nevyužívám.



Plán byl jasný, zajít do lesa na borůvky a na houby, jít párkrát na koupaliště, podívat se na nějaká zajímavá místa v okolí, cvičit, fotit,...
Jenže plán ztroskotal na počasí, nejhezčí počasí bylo v den kdy jsem přijela a pak další den, který jsem strávila marným hledáním zubaře v okolí a ani nemocnice v Mladé Boleslavi, k mému údivu, neměla zubní pohotovost každý den. Nakonec jsem tedy zajela za mou zubařkou, protože zub opravdu bolel, no a vy klubal se z toho rozpadlý nerv. V plavkách jsem tedy strávila jen pár hodin a koupaliště jsem za celé volno viděla jen ze silnice.
Borůvek jsem v lese nasbírala dost, ale houby se nám s přítelem asi schovávaly, našli jsme jen pár lišek a malých hříbků.
Aby to nebylo všechno jen negativní bylo i pár hezkých zážitků.
První byl spojený jak jinak než se sportem, uběhla jsem 4 km a poprvé v životě mi po doběhu bylo fajn a necítila jsem žádnou únavu, mě snad to běhání opravdu začne bavit.





Další zážitky byly z výletů, navštívili jsme zříceniny Zvířetice a Ralsko. Hlavně to Ralsko bylo úžasný, nejprve výšlap po červený (doporučuji všem, kteří se chtějí pořádně zapotit, je to asi hodina chůze do kopce) a pak ten výhled, to se ani nedá popsat... tam bylo mně i přítelovi moc dobře.





Nápady pro blog se nedostavily, fotek taky moc nemám, ale zjistila jsem, že mi internet ani moc nechyběl, spíš jsem byla první den po návratu jak v jiným světě a celá ta internetová realita mi přišla úplně zbytečná, ale už jsem si zase zvykla :).

Jak trávíte volno v létě vy a dokázali byste vydržet nějakou dobu bez internetu?
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. tam bylo mě i přítelovi moc dobře. Mělo by tam být "mně"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění, hned to opravím.

      Vymazat