Učím se mít ráda podzim

Jak se začíná ochlazovat, jdou na mě deprese, že léto a teplo je fuč a já budu zase půl roku čekat, než příjde jaro a sluníčko získá zpět svou sílu. 
Letos jsem se rozhodla, že to zkusím jinak. Vzala jsem foťák a celý měsíc fotila to, co se mi na podzimu líbí. A i přes ten chlad si konečně uvědomuju, že i podzim má něco do sebe a ty barvy všude kolem jsou krásný...
Nakonec z toho vzniknul tenhle fotočlánek.












A co vy a podzim?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

2 komentáře :

  1. Pro mě je podzim krásné období plné změn :) Mám podzim ráda. Už dlouho. Ale já se třeba učím mít ráda jaro :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý to máme jinak :). Krom podzimu mám problém i se zimou (ta mi vadí ještě ještě víc), ale taky to chci změnit.

      Vymazat