I v zimě lze běhat


S chladnými dny jsem začala přemýšlet, jak a jestli vůbec budu běhat v zimě... Dny jsou krátké a chladné a člověku se moc nechce do té zimy vylézat. 
Naštěstí, stejně jako předešlé roky, počasí přeje venkovním sportovcům 🏃. Už jsem párkrát vyběhla, musím říct, že mě to snad bavilo více, jak v teple, užívala jsem si barvy podzimu a tempo se přece jen na zimu trochu zvolní, nemusíme podávat vrcholné výkony.

Je spoustu věcí, na které je potřeba před vyběhnutím v zimě myslet. Základem je dobře se obléknout, lepší je více tenkých vrstev než jedna tlustá mikina a vždy bychom se měli obléknout tak, jakoby bylo venku asi o 5-10°C více, běháním se zahřejeme.
Hlavním problémem se kromě chladu stává denní světlo, kterého je pomálu a běhání za světla se tak pro některé stává nadlidským úkolem. Pro tyhle případy jsem si vybrala čelovku. I když bydlím ve městě a většina běžeckých tras je osvětlená, tak je čelovka super věc, nejen že mi posvítí několik metrů před sebe a vidím kam šlapu (nebo jestli nešlapu do psích ehm... víte čeho 💩), ale zároveň jsem vidět i pro ostatní, protože kromě předního bílého reflektoru má i zadní mini reflektor jak s bílým, tak i s červeným režimem. Skvěle drží a ani déšť a prach nejsou problém (má stupeň ochrany IP X6). Seženete ji v e-shopu Affekt a pro dámy ji mají i v růžové barvě 😊.






A kdo neběhá, tak ji využije třeba na běžky, kolo, při chůzi po temných silničkách a cestách, jako vánoční dárek a v netradičním použití by se mohla hodit i našim drahým polovičkám, které si u domácích oprav stěžují na nedostatek světla... vyzkoušeno doma 😉.

Máte čelovku nebo používáte něco jiného na běh za tmy?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

1 komentář :

  1. Běhám každé ráno, mám ráda podzimní přírodu, ranní mlhy, voňavé listí... Ale taky jsem si musela pořídit čelovku, po tom co jsem několikrát zakopla, je to super věc, vidím líp na cestu a vidí mě i ostatní :-)

    OdpovědětVymazat