Cíle na rok 2017


Ahoj,
tak tu máme nový rok a s ním i bilancování toho, co se nám podařilo a co je potřeba zlepšit nebo udělat jinak.
K novému roku patří i předsevzetí a mezi těmi nejčastějšími je hubnutí... Pamatuji si, když jsem chodila na aerobik, tak v lednu fitka praskla ve švech, ale vlna nadšenců postupně opadávala a v únoru už bylo zase vše při starém. Pokud i vy začínáte se cvičením, vydržte, po měsíci se žádné velké změny čekat nedají. Zkuste si udělat plán na 3 měsíce, za tu dobu si nejen uděláte návyk na pohyb, ale je to i dostatečná doba na zhodnocení výsledků. A prosím nevažte se každý den (nebo týden), jednou za měsíc to postačí a přidejte k tomu i měření přes prsa, boky, stehna a v pase.
Já si předsevzetí jako taková nedávám, nevěřím jim, hlavně proto, že nás do toho nutila naše angličtinářka na základní škole. A tak jsem si udělala seznam cílů, kterých bych v tomto roce chtěla dosáhnout. Většina se jich týká (jak jinak) sportu a vycházejí z věcí, které mě baví, a vím, že jsem schopná jich dosáhnout.
Navíc, zveřejnění na blogu mě tak trochu zavazuje, ale i nakopne k tomu, abych cíle opravdu splnila.




  • když už jsem loni zvládla uběhnout 5 km, tak letos to posunu na 10 km
  • zaměřit se při cvičení i na nápravulevé lopatky, která je od mých asi 12 let odlepená od hrudníku
  • udělat provaz, to byl vždycky můj sen
  • udělat pozici střechy s patami na zemi, pořád jsou ty potvůrky nad zemí a ne a ne se dotknout země
  • častěji meditovat i když mám jógu moc ráda, samotnou meditaci moc často (zatím) nedělám
  • zlepšit sílu celé horní poloviny těla a s tím souvisí i udělat svůj první shyb, takže to znamená hodně moooc kliků a zvednutých činek
  • napsat více článků o cvičení i s tipy na cviky, musím přece myslet i na vás, mé čtenáře
  • a nakonec jeden osobnější cíl - dodělat konečně ten doktorát, když už mi chybí v podstatě jen obhajoba

A pro vás jsem si taky něco připravila, už brzy můžete těšit na první soutěž 😉.

Jaké máte plány na rok 2017? Máte nějaký cíl společný se mnou?
Mějte se krásně
Petra



FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

Žádné komentáře :

Okomentovat