Pitný režim + soutěž a recept na vanilkovou vodu


Nevím jak vy, ale mě dělal pitný režim dlouhou dobu problémy. Byla jsem schopná vystačit si s 1 litrem tekutin denně, což bylo opravdu málo. Dneska mám pro vás pár tipů jak zvýšit příjem tekutin, pokud vám to dělá problém. 
To kolik za den vypít tekutin je hodně individuální, záleží nejen na hmotnosti a počasí, ale i na fyzické aktivitě v daný den a stravě (kolik vody samo o sobě obsahuje jídlo).

Všichni víme nebo alespoň tušíme, co pít a co ne, ale pro připomenutí...
Nejsou vhodné nápoje slazené (cukrem či umělými sladidly), s bublinkami, energetické (a kofeinové nápoje vůbec) a alkohol.

Ráno začněte sklenicí vlažné vody, můžete do ní přidat šťávu z citrónu.

Pokud opravdu málo pijete, může vám pomoci aplikace v telefonu, která vám připomene, že se máte napít.

Noste pití s sebou. Do práce, školy či na cvičení je to samozřejmost, ale pokud jdete třeba i na delší procházku nebo do města na nákupy, mějte pití u sebe.

Kromě vody, bylinných čajů si pitný režim zpestřete minerálními vodami, čerstvými šťávami z ovoce a zeleniny nebo ovocem a bylinkami ve vodě.

Pokud budete do vody dávat citrusy, je vždy lepší je zbavit všech bílých částí, aby vám voda nezhořkla (nejlepší je vykrájet jednotlivé dílky).



Nakonec mám pro vás soutěž a netradiční recept na ochucenou vodu, která vám také může pomoci s pitným režimem 😊.
Na jednoho z vás čeká neperlivá voda VOSS 800 ml ve skleněné láhvi, která má dost široké hrdlo pro pohodlné pití i přidávání ovoce a bylinek. Vodu VOSS do soutěže věnoval internetový obchod alkohol.cz, kde lze sehnat i nealkoholické nápoje a třeba i tato voda (odkaz zde). Pro výhru stačí dát like na mou facebookovou stánku a do komentáře pod článkem na blogu napsat svůj email a oblíbený nápoj. Vyhlášení vítěze proběhne v neděli 26. 3. na mém facebookovém profilu.

A teď už recept na: 

Vanilkovou vodu

Pokud vám po pečení zbude vanilkový lusk bez semínek (můžete samozřejmě použít i lusk se semínky) lze jej využít například na přípravu vanilkové vody.
Vezměte jednu polovinu lusku, 1 litr horké vody a nechte spolu louhovat, dokud voda nezchladne. Voilà a vanilková voda je na světě.



Tak co, zapojíte se do soutěže?

Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

10 komentářů :

  1. Já nejraději vodu s citronem ale hlavne v lete do ni pridavam i citron matu je to hnedka osvezeni �� muj email: koc.mirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lajk jsem dala a soutěžím, vypadá to skvěle a zaujalo mě to. :)

    Jinak já naštěstí problém s pitným režimem nemám, většinou ráno vypiju cca tak půl litru, pak v práci 1,5 litru a pak ještě něco odpo a večer doma. Piju převážně čistou vodu. Ale ten recept na vanilkovou vypadá dobře! :)

    D.a.y.s.y@seznam.cz

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nejraději piju kokosovou vodu :)

    nastya-shvyrlo@seznam.cz
    Anastasiya Rezkova

    OdpovědětVymazat
  4. vrbova.eliska@centrum.cz nejradši mám pomerančový džus :)

    Eliška Vrbová

    OdpovědětVymazat
  5. lucie.rys@outlook.com
    nejraději citrónovou nebo mátovou vodu

    OdpovědětVymazat
  6. frajova.petra@seznam.cz a nejraději mám zelený čaj a nebo obyčejnou vodu ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný den,
    ráda nápoje střídám, mám ráda vodu s citronem ale tohle se taky omrzí, takže ji vystřídám čajem. Nejoblíbenější čaj mám ze Srí Lanky, jsou opravdu výborné. Momentálně se snažím, pokud mi to čas dovolí, zkoušet smoothie. Třeba kombinace banánu, jahod a třeba kiwi, mňam :))
    Na Fb sleduji jako Lucie Václavíková
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dala jsem like jako Klára Odehnalová.
    Nejčastěji piju vodu s citrónem, nejraději různé 100% ovocné štávy:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. monikoslava11@seznam.cz
    Nejradši mám k pití nejspíše pomerančový džus či melounový čaj

    OdpovědětVymazat
  10. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Sirup lesní směs + voda. :)

    OdpovědětVymazat