Odstartujte znovu a jinak!

zdroj obrázku
Jaro je ideální čas pro nové začátky a změny, tak proč toho nevyužít.
Poslední dobou, mě hrozně zaráží kolik žen a mladých holek si nevěří a myslí si, že nejsou krásné. Je to hrozná škoda, každá žena může být hezká a najít si toho pravého. A samozřejmě to platí i pro muže, které trápí nízké sebevědomí. První změnu musíte udělat u sebe (a nemyslím tím tu fyzickou), pár tipů už jsem sepisovala v minulosti (odkaz zde). Tak to letos zkuste jinak :).

Jaro je také často spojováno s detoxem.
Pro detoxikaci bych pro vás měla jeden tip, kromě očisty těla pomocí různých čajů, koktejlů a potravin, zkuste udělat i očistu vašeho domova. Mám tím na mysli zbavit se všeho, co nepotřebujete, nenosíte nebo dokonce jste už zapomněli, že doma nějakou takovou věc máte. Taková "debordelizace bytu" má význam nejen toho, že si uklidíte, ale z pohledu Feng shui pomůžete i vaší mysli a tělu. Sebelepší očista těla různými prostředky ztrácí smysl, pokud doma žijete mezi harampádím, které se někdy v budoucnu "může hodit". Vím, že to není jednoduché, sama mám problém vyhodit oblečení, které už nějaký čas nenosím... naštěstí už existují sběrná místa, kam lze třeba oblečení odložit pro někoho, kdo jej opravdu potřebuje, takže můžete rovnou udělat dobrý skutek. A jiné věci lze prodat po bazarech a získat tak nějakou korunu navíc, třeba na letní dovolenou.

A nesmí samozřejmě chybět i sport, už je konečně teplo a tak padají všechny výmluvy, že se nedá venku sportovat. Začátek plavkové sezóny se blíží, tak jdeme něco dělat! :) Já jsem o víkendu konečně nazula boty na běhání a první letošní běh si neskutečně užila (až z toho bylo 5 km).

Co se změn týká má člověk často strach, i když většinou nemáte co ztratit aspoň získáte zkušenosti. Letos to udělejte jinak, jděte do všech svých snů naplno, překonejte strach! Stojí to za to. Chcete začít tančit, sportovat, kreslit, nebo podnikat? Tak ti udělejte, ten správný čas je teď!


Co vy a změny na jaře, měníte něco nebo o tom uvažujete? Já jsem si ostříhala vlasy a co nevidět budu měnit práci :).

Mějte se fajn
Petra

FitBlogies

Ahoj, jmenuji se Petra. Mám tak trochu jiný pohled na svět a snažím se i v těžkých situacích zachovat úsměv a optimismus. A co pro mě znamená být fit? Je to nejen cvičení, strava a péče o tělo celkově, ale i ta duševní stránka, kdy je člověk sám se sebou vyrovnaný. Pokud by vás cokoliv zajímalo napište mi na mail: hawlovapetra@seznam.cz

6 komentářů :

  1. Moc se mi líbí tvůj článek :) Je super si udělat pořádek v sobě a ve svým prostředí. Dát šanci novým nápadům, snům a nebrat rozhodnutí jako chybu, ale jako zkušenost, měla bych se tím víc řídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se Ti článek líbí :). Už druhé jaro po sobě dělám celkový generální úklid a cítím se pak moc dobře. A z nynější práce si odnesu opravdu hodně zkušeností :D.

      Vymazat
  2. Super článek! Můj nový start spočívá v tom, že se už fakt opravdu začnu připravovat na přijímačky a na maturitu. Opravdu. Přísahám. A začnu chodit zase po sto leté pauze cvičit. Opravdu. A začnu konečně psát tu knihu!

    Aspoň teda doufám :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a držím pěsti ať se vše podaří :)

      Vymazat
  3. Moc hezký článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat